Bebeğim daha 3 ay 21 günlük. İki gündür çok garipti canı acıyor gibi ağladı koluna bacağına her yerine baktım sorun yoktu atak dönemi sandım. Sonra ellerinde ısırma izi görünce bir baktım üst ön iki dişi patlamış. Bütün gün de söylendim ne huysuzluk yaptın bugün dedim çocuğa, acayip vicdan azabı çekiyorum şimdi. Doktor karanfil yağı sür diş çıkarırken demişti. Ben de davar gibi iki damla mendile damlatıp sürdüm barıl barıl ağladı çocuk, acayip yaktı. Meğer internette yazana göre zeytinyağı ile karıştırıp sürmek gerekiyormuş. Birkaç dk çok ağladı ama sonra orayı uyuşturdu sanırım aşırı rahatladı. Sıfır uykuyla duruyordu öğlen 12den beri. Şimdi orası uyuşunca uyku moduna geçti. Lütfen bana öneri verin, bu süreci nasıl geçiricem? Her şeyi en ince detayına kadar araştırırım normalde, diş çok erken gelince hiç araştırma yapmamıştım. Yine böyle hatalar yapmak istemiyorum bilip bilmeden. Tecrübeli anneler lütfen yardım