Adetim 4 gün gecikti dün erken gebelik testi yaptım tek çizgiydi bugün sabah baktığımda tekrar silik ikinci çizgide vardı ondan dolayı şüphelendim ve bugün yine erken gebelik testi yaptım bu sefer çok beklemeden ikinci silik çizgi çıktı yine ama çok belli değil sizce var mı gebelik lütfen cevap verin 🥺🥺🥺