Kivancsmomm ben ultra soft yada air di adı onu aldım 21 günlükken verdim şak diye tuttu o gün bugündür onu kullanıyorum. Bibs bence çok büyk ve şekil olarak bi garip. Anne memesi çocuğun ağzında yuvarlak kalmıyor eziliyor sonuçta. Philipste bide %98 tutma garantisi var