Oglum 18 aylık 1 ay kadar önce ishalle beraber ateş ve kusması vardı, doktora gittim vitamin verdi kullandım gecti. Bir süre sonra oglum yeniden kusmaya basladı ama ates ve ishal yok sadece kusuyo ne yerse ne icerse 10 dk içinde cıkarıyo bunun icinde doktora gittim üşütmüştür dediler. Bir süre sonra gecti ama bugün yine basladı kusması napıcam bilemedim