Benimde 2 aya yakın bebeğim var acıktığı zaman anlıyorum zaten aranıyor o zaman emziriyorum saat sınırı koymadım ne zaman uyanırsa o zaman meme vermeyi deniyorum eğer açsa emiyor aç değilse memeyle oynar gibi yapıyor zaten bebeğin uyandırılması taraftarı değilim bu sefer uykusunu alamayıp huysuzlaşıp daha kötü olucak