Kızlar emziriyprum ve uyuz olmuşum doktor el yapımı krem yaptırttı eczaneye onu aürüyorum çok kötü kokuyor bebeğime geçmişmidir bilmiyoeum ne zamandır ufak kaşıntım oluyordu alerji sandım dün gece ilk kez uykumdan uyandırdı o kadar çok kaşıntı oldu. Başına böyle bir şey gelen var mı😔içim hiç rahat değil her şeyi çöp poşetine koyduö sırayla yıkıcam nevresim havlu paspas 😞