Cylnn4520 Benim kızım 3 buçuk aylık her yemekten sonra değil ama çok fazla yediğinde bir süre sonra fazlasını kusuyor. Ya da gaz çıkarırken yediğine hakim olamayıp yine kusuyor. Aslında kusması yeni başladıysa ve sık oluyorsa bir doktora götürmenizde fayda var. Günlük olarak hareketlerinde vs farklı bir şey gözlemlediniz mi olması gerekenden fazla uyuma ya da uyumama ateş iştahsızlık vs gibi