Merhabalar. 2 ay 8 günlük bebeğimde yeşil kaka köpüklü kaka sonsuz gaz gibi şikayetlerle doktor doktor dolaştık 3 doktorun 2si alerji dedi 1i laktoz intoleransı. Yapmam gereken her şey yaptım ama şikayetler bitmedi. Bilenler vardır kesin Osman Gönülaldan online randevu aldım. Beni dinledi ve sütün tazyikli ve çok mu dedi. Cevabım evet oldu. Bana bir kaç öneride bulundu. Tazyiği azaltmak için bebek emmeden önce sütünü sağ dedi ve bebeğin hava yuttuğunu fark ettiğin an memeden ayırıp o gazı çıkar dedi. Sağma konusunda hiçbir problem yok ama bebeğimi memeden ilk iki alışımda gaz çıkarmak için o kadar ağlıyor ki o gazı çıkarması imkansız hale geliyor. Yani yuttuğu ilk iki hava bağırsağa iniyor.
O an asla sakinleşmiyor bu sebeple şikayetmiz azaldı ancak devam ediyor. Bu problemi yaşayan oldu mu, nasıl bir yol izlediniz lütfen yardımcı olun🙏🏼