SedaNurAtlan Merhaba 6 aylık kızım var ve kedileri çok seviyor evde ona arkadas olur diye düşünüyoruz 😊
buse_tetik SedaNurAtlan merhaba, 7 aylık bebeğim var ve 2 yaşında da kedimiz var mukemmel birşey tek kelime ile o kadar güzel anlaşıyorlar birbirleri ile. Kedimiz korumacıda aynı zamanda bebeğimi, bebeğim de sürekli onu takip etme tutma derdinde 😀 bence çok güzel yaparsiniz ama kedi masraflı onu da düşünmeniz lazım her anlamda yani düşünüp sahiplenmeniz lazım 😊
Balevlatsahibi SedaNurAtlan kesinlikle sahiplenin benim kedim var ve beş aylık oğlum var herkes atın bebeğe zarar verir bebek mikrop kapar dedi asla dinlemedim kedim iki yaşına girecek yakında ve kesinlikle sokak kedisi cinsi sahiplenin çok tatlı oluyorlar şimdilik oğlum pek anlamıyor ama ilerde çok iyi anlasacaklarina inanıyorum
Catlakbiranne SedaNurAtlan Kedi bakımı zordur öncelikle bunu belirtmek isterim Hem maddi hem manevi Kedilerde bir bebek gibidir sürekli ilgi isterler iş yaparken yanınızda olurlar durmazlar hher yere çıkarlar Maddi olarak veteriner masrafları baya vardır Mama kum falanda öyle Bunları düşünüp sahiplenin eğer yapamayacaksanız hiç sahiplenmeyin kolay alışıyorlar çünkü Ama bir o kadar da güzellerdir
Aloneeee SedaNurAtlan 19 aylık oğlum 6 yaşında kızım var. 8 aylık da kedim var. Oğlum o kadar düşkün ki ona sürekli birliktirler can yoldaşı oldular birbirlerine. Bugün kısırlaştırdık veterinerde Şuan. Oğlum sabahtan beri onu arıyor evde miyav miyav diye. Ama bebeğe zararı olmasın ev pislenmesin kokmasın felan istiyorsanız baya bi masraflı oluyor onu bilerek sahiplenin lütfen
yagmurkokusu_ Bizde misafirlikteyiz kedileri var kızım o miyavladıkça kahkaha atıyor gülüyor ama ellemek istediğinde vuruyor ilk sahiplerinin çocukları baya korkutmuş eziyet etmişler diye kaçıyor kızımdan
Asel-gurcu27 Bizim de kedimiz var , İran kedisi cinsi. Kızımla aşırı araları iyi , kedimiz şuan hamile . Kizim 2 yaşına girecek,birşey olduğu zaman direkt onun yanına gidip ona anlatıyor . Herhangi bir hırçınlığı yok .çok uysal bir kedi. İlgi manyağı 😄