Ecekumi Bugün bütün gün uyumadı kızım sanırım ataktı beynim başım zonkluyor deli gibi ağladı yavrum şimdi sakinledi uyudu eczaneden rezene aldım işe yarıyor mu bilen var mı
Zubeydeeren Ecekumi malesef canım ben denedim bi sonuc alamadim kendin ic sütünden de alır ağladığı zaman kundakla kollarını bacakları serbest kalsin bebegin sırtı senin gogsune gelecek şekilde kucagina al ve şşş sesi cikararak sallan bizde ise yaradi belki sakinlesir bebegin
Humaahsen Ecekumi benimki de hıc uyumaz gunduzleri rezene hergun icir yorum bana m işin demiyor 2aylıgız daha
Cemremmmmm Ecekumi rezenenin sakinleştirici etkisi var biliyorsun değil mi çok vermemeni öneririm hatta sende çok içme.hiç verme diyeceğim ama işine karışmak istemem.
Limoneta Bende şimdi aynısını yaşadım perişan oldum artık bi lokma yiyemedim hala.. ben cok içirdim de rezeneyi bana mısın demiyor valla inş sizinkinde işe yarar.. fön sesi sadece uyutuyor
adaruzgar rezene vermeyin direk bebeklere ozellikle 8 aydan once ben verdim karaciger enzimleri yukseldi hanimlar bilginiz olsun dr sakin verme dedi
Limoneta Zubeydeeren aynen öyle yapıyorum biliyo musun plates topları mı almadık hamak mı almadık elde mi sallamadık sabah 6 gece 2.. gündüz uykularımız yarım saati bulmaz mesajı yazarken bile fön sesi açık inan. Herkes 6 ay diyoda pek inanmıyorum bundan öncede 40 cıksın yok 3 aylık olsun gecer.. boşa umut
-eagles-mom -eagles-mom 50 günlük bir bebek için direk rezene içirmek çok yanlış siz için sizin sütünüzden geçer atak halinde bebeğinizin ayaklarına masaj yapın sakinleyecektir ayaklarını sıcak tutun çok önemli