Tb2768747 Doğum yapalı 4 ay oldu saçlarım öyle bir dökülüyor ki yanlarımda saç kalmadı kel oldum 🥹🥹🥹 Ferrozinc diye ilaç kullanıyorum içersinde ( demir Çinli folik asit ve vitamin c )var ne yapmam lazım benim gibi olan var mı
Asyaveannesi04 Tb2768747 doktora gidip kan talili verin ilaç, şampuan ve losyon verir durur en azından, ben öyle yaptım
Zumra_Fatma Tb2768747 emziriyorsan ki eger normal ben urban care seti aldim onu kullaniyprum bebek sacim cikti asiri derecede guzel ince telli bebek saci gibi saclarim vardi simdi dolgunlasti tavsiye ederim
Whatdeding Tb2768747 Ben de emziriyorum solgar b complex var efsane bir ürün . Sabahları dinç bile kaldırıyor saç cilt sinir sistemi hafıza vb çok yönlü bi takviye . Tavsiye ederimm