Tubik57 Bebeğim son 4-5 gündür çok az emiyor ve çok üzülüyorum. 40 günlük oldu sarılığı vardı 1 aylıkken sarılık değeri 8 di ve artk kan aldırmanıza gerek yok dedi doktor. Ama simdi böle az emdiği içinde benm içim çok huzursuz ve korkuyorm :(((