Arkadaşlar bebeğim 7 aylık olmak üzere ama kucağımdan inmiyor nasıl oyalayabilirim ne alabilirim mama sandalyesine koyuyorum anca televizyon açınca duruyor oyun halısı almıştım çöp yerde de durmuyor emeklemeye bile çalışmıyor televizyon da çok açmak istemiyorum ama tuvalete zor gidiyorum sizler nasıl oyalıyorsunuz