3aylık bebeğim çok kötü öksürüyodu yatmadan önce ayağının altına sarımsaklı zeytinyağı sürdm 3 günde geçti. ( 7adet sarımsağı ortadan böldm zeytinyağında karıştırıp biraz beklettim. )Fakat alerjisi var mı diye gündüzden deneyin bileğine falan sürüp. Bide sarımsak ayağa temas etmesin. Ayrıca serum fizyolojik kullandım burun tıkanıklığı için.