Bensuuu1 Merhaba anneler bime bu hafta kremler losyonlar geliyormuş çocuk ve yetişkin, kullanıp memnun kaldığınız var mı acaba ?
Sevgilidunyadurgunu4321 Bensuuu1 hahahah ben bu postan acacaktim 😂😂çocuk güneş kremini almayı düşünüyorum vallahi çok sevindim postuna😂😂
Nrgngr Hazal8 fiyatlar uygun gibi ama içeriklerini araştırıp öyle alın derim içeriği temiz olanlar da pahalı oluyor biraz ama bebeklerimiz için değer diyoruz 😬
Nrgngr Bensuuu1 mustela içeriği temiz değil diye biliyorum prema sundari var instagramda o hanım içeriği temiz olan olmayanları paylaşıyor her şeyde oraya bir bakabilirsiniz ben de yeni aldım güvennaturalden kendi üretimleri içeriğini nasıl hazırladıklarını bilgi aldım öyle almaya karar verdim araştırdım alanlar memnun inşallah biz de memnun kalırız
Bensuuu1 Sevgilidunyadurgunu4321 ozaman iyi olmuş😃 sebamed alcam gibi en temiz içeriği o duruyor şuan