Kızlar odamız gece 24 derece oluyor maximum 22-23 oluyordur artık havalar çok soğuk değil. Gece yatırırken zıbın üstüne uzun kollu tulum onun üstüne 2 kat müslinden uyku yeleği gitdirsem üşür mü! Lcw 1.6 tog tulum var ama o kalın geliyor sanırım artıkx terlemiyor ama sıcaklasında istemiyorum