ipekyigitalp Bebeğim 3 aylık sünnetini 3 gün önce yaptırdık beze yapışmasın diye karton bardak koyuyorum tahmini ne zaman normal düzene geçilir ? Karton bardak koymadan yani
BartuveArtun ipekyigitalp 4 aylık 5 gün önce oldu sünnet doktor krem verdi onu sürüyorum beze yapışmıyor hiç bardak kullanmadım 1 beden büyük bez kullandım
Mommqueen ipekyigitalp canım kartın bardak yerine gazlı bezleri kare kare kes üzerine vazelin sür onu pipisne koy hem cabuk iyileştryor hemde yapşmıyor benim oğlum 1 günlükkensünnet oldu doktorumuz böyle yaptı haatanede 1 hafta bu şekilde yapın dedi bizede
Elfks_ ipekyigitalp 45 günlükken yaptırdık sünneti doktor krem vermişti bikaç kat sargı bezi üstüne kremi sürüp kapatıyoduk hiç yapışma olmadı
BebekC Karton bardağı 4 gün filan kullandım sonra çıkardım. Her bez değiştirmemde kremini sürüyordum çabucak iyileşti zaten. 8. gün gibi de krem sürmeyi bıraktım. 4 ay 9 günlüktü oğlum sünnet olduğunda.