Topisko 24 saat sonra emzireceksen mantık yürütelim mi?
24 saat boyunca memende biriken sütü boşaltmalı ve bunu saklamadan imha etmeli, varsa önceden sağdıklarını vermelisin. 24 saatlik döngü tamamlandığında normal emzirmeye geri dönmelisin.
Soruyu farklı sormuşsun evet kendi cevabını kendin vererek😄