Hayriye benim kızımın pişigi sivilce gibi oluyodu kızarıyodu ve dagılıyodu etrafının deriside soyuluyodu mantar pişigi olmuş 3 hafta boyunca depanthol zeytinyagı kullandım suyla sildim banamısın demedi son çare trosdy diye ilaç önerdi arkadas ben yurtdışında oldum için farklı isimle aynı kremi verdiler ve 4 günde geçti şükür şimdide doktorumuz suyla yada ıslak mendille deyilde yaglı krem verdi onu pamuga döküp siliyorum hiç bişeyi yok şimdi