waffle-seven-anne benim sütüm 8 günlükken gelmişti gerçi ben çok emziremedim sütüm yetersizdi ve birden kesildi benimde sağma makinasıyla 180 200 cc sütüm oluyordu seviniyordum sütüm var diye kızım sürekli göğsümdeydi biraz kilolu doğmuştu doğumdan 15 gün sonra kilosu düşmeye başladı doktora gittik fakat çocuğum surekli ağlıyor gece qsla uyumuyor esim mama verelim belki doymuyordur ısraŕlarına ragmen vermyrm var sütüm diyorum ama cicukher mama içtiğinde sakinlesip uyuyordu neyse doktora gittik cocugum 1.5 kiloya yakın kilo vermisti 15 günde megerse sütüm yetmiyormus e sagıyorum bu kadar ckyr diyorum senin sağım gücünle bebegin emis gücü aynı degil dedi mama meme devam edicez dedi sonunda da tamamen mamaya döndük çünkü sütüm kesildi ben 2 saatte bir 2 aylık olana kadar 120 cc veriyodum iciyordu vallahi bebekten bebege değişir durum.