Merhaba anneler beş ay önce doğum yaptım şu an b12ve kan değerlerim çok düşükmüş o sebepten dolayı bana B 12 ilacı verdiler bevit B 12 diye geçiyor kağıtta emziren anneler ve hamile olan anneler kulak yüksek dozdan dolayı kullanılmaması lazım diyor eczacı sordugumda da doktor verdiyse kullanın dedi araştırma da yaptım internette de yüksek doz olduğu için kullanılmamasını öneriliyor sizin kullandığınız B 12 ilaçları içeriği temiz olan varsa rica ediyorum lütfen bana yazar mısınz kan ilacı da olabilir onunda içeriği temiz olan olabilir doktor tok karnına dedi eczacı aç karnına söylüyor tekrar gideceğim haftaya ama o süre zarfında eğer sizler temiz içeriye olan ilaçlar varsa lütfen bu kutucuğa yazın