Efos kızımı 12 aylıkken kreşe vermek zorunda kaldım.Çalışan bir anneyim.Bana kalırsa bakıcı asla mantıklı değil.Evde ne yaptıklarını neler yedirdiğini,telefon tablet verdiğini,gelişimsel olarak ne yaptığını asla bilemezsiniz.Ama kreşler kurumsal ve aileye karşı sorumlu.aylık yemek listesi paylaşılıyor,gelişimine katkıda bulunacak aktivite yapıyor ve en önemlisi kendi yaşıtında birsürü akranı var.Bence kreş 😊