Merhabalar Fetal Dna testi sonucunda Trizomi 3 hastalığı çıktı ancak çok nadir görüldüğü için bununla ilgili bilgi yok hiçbir yerde.. Konu ile ilgili bilgisi olan bu durumu yaşayan varsa deneyim ve tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz.. Teşekkürler..