Kızlar oğlumu kontrole bütün devlet aşılarının ücretsiz yapıldığı bir özel hastaneye götürüyorum. 2.ayda rota aşısını eczaneden alıp sağlık ocağımda yaptırdım, 2.dozunu 4.ayda hastanede yaptırdım ve hastanede alınan ücret daha azdı. Muhtemelen direkt ecza depolarının fiyatıyla yapıyorlar hastanede. Eğer sizin hastanenizde de aşı uygulaması ücretsizse bir karşılaştırın aşılarını kontrol gününe denk getirmeye çalışın ücreti daha az oluyor. 👌🏻