Merhaba arkadaşlar, kizim 5,5 aylık. 10 gün sonra işe başlayacağım icin kizimin biberona alismasi gerekiyor. Daha onceden zaman zaman sagdigim sütleri biberonla veriyordum ama simdi biberon dudağına değdiği anda ağzını kapatıyor ve içmiyor. Sadece göğsümü emmek ıstiyor. Acaba sagdigim sütlerimi beğenmiyor diye bugün mama da aldik fakat sonuç aynı hiç bir şekilde içeremiyorum. Kaşıkla da denedim enjektorle de ama içmiyor. Cok caresiz kaldim nasıl aldırır biberine bilmiyorum. Bu durumu yaşayan var mi yada önerileriniz.