-nuurr9206 Artık çıldırıyorum 2,5 yaşında önceden yoktu. Son 1 aydır bu var her öğünde. Az yemesini takan bi insan değilim gayet rahatım ama ağzında tutmasına gıcık oluyorum bağırıyorum ona üzülüyorum sonraa. Çözümü ne anlamadım ya. Yemek de seçiyor zaten.
Derya-Anne -nuurr9206 canım bağırman bişey ifade etmiyo çünkü kızım 4 buçuk yaşında hala ağzında yemek tutuyo. Yemek yerken odaklandığı yemek yeme dikkatini dağıtacak bişey yapıyomu yada ortamda dikkatini dağıtacak bişey varmı