busraaege25 Bebegim 11 aylık ayaklari yürürken dışa doğru basıyor öyle adımlıyor. Doktor bi sorun olmadığını söyledi ama insanın aklına şüphe kalıyor. Sizlede böyle bi durum varmiydi?
elifdedim busraaege25 ne gibi bi problem olabilir ki benimkide öyle basıyodu yürümeye alıştıkça düzeliyo
Hamzaninannesi1411 busraaege25 benim oğlum da aynen dediğiniz gibi 3 gün sonra 11 aylık olacak. Ama bana göre normal zamanla öğrenirler