Merhaba 9.5 aylık bir kızım var 1 yaşında memeden kesip işe dönmeyi planlıyorum kızım doğduğundan beri biberon emzik tutmadı o yüzden işe dönerken memeden kesmeyi planlıyorum erken mi olur bir sıkıntı Yaşar mıyım ya da başka nasıl bir çözüm bulabilirim fikir verebilirseniz çok sevinirim