Kızlar bebeğimde -1.50 miyopi ve astigmat çıktı 😒 muhtemelen genetik bende de vardı çünkü. Şuan henüz 6 aylık. Başına gelen var mı acaba? Doktor sıfırlanabilir de ilerleyebilir de dedi 🥺 Yani bu aylarda çıkıp daha sonra düzelen bebisler var mı acaba , bilgisi olan anneler yazarsa çok sevinirim