HappyKids Doğumdan sonra su tüketiminin önemini biliyor musunuz? İnceleyelim🌟 https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/dogum-sonrasi-donemde-su-tuketiminin-onemi/ Günde kaç lt su tüketiyorsunuz?
gozleri_deniz1 HappyKids Aslında yeni başladım çok yanlış yapmışım şuan 3 lt tüketmeye özen gösteriyorum.🌸
Masalkizinannesi HappyKids doğumdan sonra inanilmazdi gerçekten litre litre su içiyordum sanki içimde bir ates varmış gibi. Şuanda 2,5 litre içmeye çalışıyorum ama öyle kana kana değil eskisi gibi bir su isteğim kalmadı.
Deniz1709 HappyKids doğumdan sonraki ilk birkaç ay kesin 4-5 litre tükettim. Emzirme anında bile birden su isteği oluyordu. Şuan bebeğim 9 aylık. Hala 3 litrenin altına inmez
DMHD HappyKids Kendimi bildim bileli sanırım günlük su tüketimim 3lt oluyordur fazlası vardır eksiği yoktur çok seviyorum su içmeyi
RiverSong Ilk 3 ay deli gibi içtim, 4-5 l kesin buluyordu. Her emzirdiğimde aşiri susuyordum. Şimdilerde süt miktarını bebek kendisi belirlediği için normal 3l ye döndüm.
aselsdk Masalkizinannesi ayyyy benimde öyleydi şuan da ilki kadar çok içmiyorum ama ilk zamanlar deli gibi her dakika su içerdim
Betlakbayir Bende ilk bi iki ay aşırı işte her emzirmede 1 lt su içiyordum resmennn sütümü de baya arttırmıştı hemde çok hızlı kilo vermemi sağladı bence
ShuraMeyra Yorumu su içerek okuyorum, bende su sevmeyen ama sütüm olsun diye icenlerdenim.. günde 3 lt civarı içmeye özen gösteriyorum
sedaksoy ahseneslihann haklısın bende korkup doktoruma sordum da emzirme sıklığım çok olduğu için bebek alıyor onu ondan dolayı çok susuyorsun normal 3. Ayda düzene biner dedi. Şeker hastaları gibi böyle dudaklarım falan kuruyor aşırı susuyorum
ceylannkosem bana kadın doğum doktorum günde 4 lt su ve suya eşdeğer sıvı alacaksın demişti. çom şükür sütüm hiç eksilmedi.
OmerAsaf00 HappyKids keşke başta bilseydim. Önem vermedim sütüm azdı. Su içmek yerine yemek yedim. 10 kilo aldım. Şuan 4 kilom kaldı vermeye çalışıyorum