Defnelf19 Aptamil kullanan annelerim sizin bebeklerde kusma yapıyor mu? Ben iki gündür fark ettim de mama verdiğim gibi kusmaya başlıyor. Yanılıyor muyum acaba
durukusunannesi_ Defnelf19 6 ay 20 günlük doğdu doğalı kullanıyoruz sadece fazla geldiği zaman kustu bayağıdır yok nerdeyse kusması
ahlassss Defnelf19 evet mamadan dolayı kusma olabiliyor bende hipp kullandım uzun süre içti son bi iki ayda kusma yapmaya başladı içtikten sonra kusuuodu yani. Bende değiştirdim sma geçtim kusmuyo şimdi aptamil olarak değilde oluyo yani neye bağlı olduğunu bilmiyorum tabi
Semaemrahamza Bebeğim prematüre doğdu proseyno olandan bir kutu bitirdik şimdi 1 numarayı kullanıyorum hiç kusma vs yapmadı sadece soğuduğu zaman bebeğimin midesi bulanıyor
Mervetnl Defnelf19 ben denemedim alerjik olduğu içinde şu an için aptamille devam ama kullananlar memnun sma denediniz mi?
Anneolmak93 Defnelf19 bebelac gold kullanıyorum çogunluk anne sütü veriyorum diye bi sıkıntısı nı görmedim mamanın günde en fazla 2-3 defa veriyorum
Defnelf19 Anneolmak93 ben de 3 defa falan veriyorum ama verdiğim bütün mamayı birkaç saat içinde geri çıkarıyor azar azar. Ona bu mama iyi gelmiyor demek ki
Melis1706 Ben sma optipro kullaniyorum.gaz kusma kabizlik yapmadi.Aptamil gaz yapmisti.hipp te burnundan bile kusmustu.bazi mamalar her bebege yaramayabilir