Yigitefeninannesi_ Bu ürünü kullanan var mı anneler bebeğim biraz tombul bacak arası yara olmuştu hatta 1 kaç saat önce post açmıştım doktora götürdüm sıcaktan dermatit gibi dedi islak mendil kullanma suyla sil dedi bu ürün kullanislimi acaba
kutaybebis Yigitefeninannesi_ bu ürün yerine alt temizleme pamukları oluyor bir kaba su koyup ıslatıyorum öyle kullanıyorum, kimyasal yok bişey yok su ve pamuk bence daha sağlıklı
Nrgngr Yigitefeninannesi_ ben de yeni aldım kullanıyorum kullanışlı güzel iyi islak mendilden büyük ve daha sağlam
Minel-inannesi Yigitefeninannesi_ bu ürünü ilk kez gordum bi fikrim yok. Benim kiz 8aylik olmak uzere sıkıştırılmış pamuk, 1kucuk biberon suyla işimi hallettim simdiye kadar gayet pratik bi sekilde o yuzden islak mendil hic kullanmadim.
Yigitefeninannesi_ Melek1411 bende ilk defa gördüm geçenlerde bi uerde denk geldim bugünde doktor islak mendil kullanma diyince aklıma geldi kullanan var mı acaba diye
Feda kutaybebis ben de bir yaşına kadar bu mendilleri kullandım hem sıfır pişik hem de tertemiz geçirdik o süreyi
Mamaaaaa Bende su ve pamukla siliyorum dışarda sadece ıslak mendil kullanıyorum bebeğim 5 aylık, bunu bende gördüm pamuğum bitsin deneyeyim diyordum sağlıklı birşey değilse hiç denemeyeyim
09dilek Bende gördüm pamuk kullanıyordum bunda alıp denemeyi düşünüyorum açıkcası pamuk her yerde zor oluyor
Minel-inannesi Mamaaaaa marka takibi yapmadik indirimde ne denk getirirsek onu aldik açıkçası ve zaten hepsi ayni formda ürünmüş. Oyle illa su marka bu marka yok benim icin hepsi ayni