Slmzhnm Bugün 2 ay aşımızı olduk ilk bikaç saat cok iyiydi ama aksam üzeri ağlama krizleri basladı önerisi olan varmı artık bogazları tahriş oldu öksürme basladı
Ygtek Slmzhnm calpol ver canım belki ağrısı vardır rahatlar ben aşı vurulduktan 1 saat sonda 1 cay kasığı bide yatarken 1 cay kasıgı vermiştim
aselrigel Slmzhnm Ağrı kesici şurubu varsa ondan ver çay kaşığı kadar Calpol ve ya Dolven ve istediği zaman emzir aşılar kötü yapabiliyor
Babybaby45 Slmzhnm gazı tutmuştr belki acısyla birleşince yavrucak şaşrmştr napacagnı kıyamam rabbim şifa versn
Slmzhnm Ygtek verdım 3 saat falan oldu ama hala cok etkı etmedi ya bugun kaka da yapamadı odamı etkılıyor anlamadım resmen arafta kaldım🤦🏻♀️
Ygtek Slmzhnm tabikide oda huzursuz eder birdaha verin birşey olmaz doktor bana 3 kere verebilirsin demişti
Sevaslan01 Dün yaşadık bızde çok agladı vurulurken sonra uyudu 4 saat kadar sonra ağlayarak uyandı surup verdım bırde gece verdım bugün ıyıyız şükür ❤️
Tugceyigit Bizde bugün yaptırdık bizim de ateşi çok dengesiz bir yükseliyor bir düşüyor 🤷🏻♀️ Calpol ateşi kaç derece iken verdiniz
Aslan0653 4saatte 1 calpol veriliyor benim cok skntisi olmadi bn 4saatte 1vermedim ama yapan ve tavsiye eden cok oldu.
Slmzhnm Tugba94_yk o bugun vardı normalde 2 saatte yedırmezsen cıglık atardı bugun 5 saatte bir zor yedı