Ysgl26 doğru olan her sene değişiyor son dönemlerde birkaç yıl öncesine kadar yumurta beyazı için 1 yaştan önceki asla ama asla vermeyin diye kendini yırtıyordu herkes (doktorlar da dahil) şimdi 6. Ayda verin alerji riski azalsın diyorlar insan neye inanacagını şaşırıyor artık her seyin çok abartıldığını düşünüyorum. Geçenlerde bı annemiz yazmıştı yorumlarda bebeğinin beden farkındalığı az çıkmıştı fizyoterapist yürüteç ve hoppala önermişti ona demek ki o kadar da bebeğimize zarar veren bir şey değil. Yarın öbür gün yürütecin faydalarını anlatmaya başlarlarsa hiç şaşırmam.