Bzkrt1 çişli bezlerini takip edin günde 4 5 kez çiş yapıyorsa doymuş demektir. Bende böyle doymuyor sanarak vermiştim 2.ayında 1 buçuk kilo alınca dank etti. Bebeğin sadece aç olduğu için emmek istemez her türlü ihtiyacını memeden karşıladığı için emer. Fizyolojik bi sıkıntın yoksa Sütüne güven güzel anne. Ve diyelim ki sen o gün bebeğine 60cc mama verdiysen memen o gün 60cc daha az süt üretir. Bana bunları birileri anlatmamış olaydı ben hala bebeğime boşuna mama veriyor olacaktım.