Metehankus benim kızım da öyleydi o aylar 19 aylıkken falan anne dedi şimdi 23 aylık anne gel anne nerdesin falan diyor tüm herşeyi söylüyor tekrarlıyor beni ama tam telaffuz etmiyor 18. Aydan sonra açıldı biraz tembel sanırım benim kız endişelenmeyin sizde bolca iletişim kurun havalar güzelleşiyor her gün cıkartabilşyorsanız parka götürün , valla 2 yaş bıcır bıcır konuşanda gördüm böyle benim kızım gibi olanda ☺️