kızlar yaklaşık 5 aydır bununla ugrasyorum eczaneden karışım kwleda şampuan hiçbirsy yaramıyor tam bitti diyorum yine başlıyor temizliğe ütüye 60 dereceye de dikkat ediyorum ikiz bebeklerim var sürekli bir döngü halinde bulaşıyor Allah aşkına nedir bunun çözümü bugun de kızaran yerlere beyaz sirke sürüp beklettim yıkadım umarım işe yarar psikolojim bozuldu olur çözümü bulan buraya yazsın artık denemekten yoruldum hiç rahatımı yok bnde birsy yok cocuklarda tekrarlıyor