Karpuzlufistiksarma Kızlar kullananlar varmi ? Çocuğuma karışık meyveleri yaparım ama sizce almaya değer bi ürün mü ?
Nezzz_ Karpuzlufistiksarma Gayet kullanışlı canım buz kırma özelliğide var soğuk içeçek tarzı şeyleri cok güzel yapıyor oğlumada çilekli muzlu vs organik sütle yapıyorum severek içiyor kendim bizzat almadım tabi eşimin annesi babası doğum günümde hediye almışlardı 😊
Karpuzlufistiksarma Nezzz_ sizin markanız nedir acaba hangisi iyidir ben hiç bilmiyorum hangisi iyi yada iş gören nedir
Nezzz_ Karpuzlufistiksarma Ben philips kullanıyorum canım yani arzum da güzel mesela onuda begenıyordum