Kızlar merhaba. Büyük kızım 4.5 yaşında. Ona casual cadillac air trona diye bir travel sistem bebek arabası almıştık. 2.5 sene kullandık, çok sağlam güzel bir araba ama asansör olmadıgı için beni çok zorlamıştı. Bagajımıza da tam sıpmıyordu, büyüyüne kadar kullanalım demiştik. Şimdi küçük kızım için elimdekini satıp bir kabin boy bebek arabası almak istiyorum. 2.5 aylık. Bana kullanıp memnun kaldığınız, hafif, fazla yer kaplamayan, 3 aylıktan itibaren kullanılabilecek araba önerilerinizi yazar mısınız? Şimdiden teşekkr ederm