Sun10 Var mı benim gibi garibanlar 😅 36. Günümde adet oldum 8. Günü adetimin hala bitmedi bıktım vallahi 😪
Aloneeee Sun10 3 sezeryan doğum yaptım 3 ünde de sizin gibi kırkım çıkmadan adet oldum ve sonrasında her ay düzenli oldu
Sun10 Minikmisafirim kanamam bitti sarı akıntıya dönmüştü birden kırmızı kanamam geldi 8 günde kıpkırmızı geldi pıhtılı aynı adet gibi. Annemin de böyle olmuş