Bebekligiller Bebeğimin makasını kaybettim. Bu marka ile kesebiliyorum sadece. Az kullanılmış olursa iyi olur.
delirmeceler Bebekligiller evet biraz pahalı ama bu tarz ürünleri 2.ci el almasanız daha hijyenik olur nacizane :(
Mooms Bebekligiller Bu tarz hijyen ürünlerini bence de 2.el almasanız daha iyi Ben bebeğime bu törpüyü kullanıyorum fiyatı da uygun kullanımı da kolay. İsterseniz deneyebilirsiniz siz de
Yagmur1c Bebekligiller chicco makas var elimde 1 2 kere kullandım elim çıt çıtlara alışkın olduğu için kullanamadım bu model mavi
Bebekligiller delirmeceler kusura bakmayın ikinci el uygulamasını kullanıyorum da. Klavye yanlış yazmış. Hiç kullanılmamış yazacaktım
delirmeceler Bebekligiller inşallah bulursunuz hiç kullanılmamış sonuçta hijyen ürünü Allah korusun sağlıklı günlerde kullanırsınız inşallah şimdiden