Fitolmaya Bu nasıl haziran ayı 😳😳 Gök delindi sanki Ankara’da. Balkonum cam olmasına rağmen su alıyor . Arabalar doludan alarm çalıyor . Allahım dışarda kalan bütün canlılara yardım ett 🤲🤲🤲
Zeynep11 Fitolmaya geçen sene de böyle olmuştu haziranın 15 ine kadar güneş göremedik doğru düzgün. Sanırım artık böyle,mevsimler kayıyor😧
Deletedmom_75 Fitolmaya Kuraklik olucak derken cok yeri sel.goturuyor valla birdada sabahtan çok yağdı hergun yağıyor
Biirbebekbirannee Fitolmaya yaa maşşallah çok fazla yağdı gerçekten. Haftaya Marmaris’e tatile gidiyoruz inşallah 5 güncük yağmaz 🥹
Ozlem2904 PatronBebek kuraklığın gecmesi toprağın suya doymasi için yağmurun dingin dingin yağması gerekiyor bu tür yağmurlar sel ve kayiplara sebeb oluyor maalesef. Bende ankaradayim yollar gölet olmuş haberlerde evlere su girmiş vs her türlü kayip. Tarimsal kaybi soylemedim bile
Fitolmaya Zeynep11 Valla geçen sene böyle miydi hatırlamıyorum. Ama ben artık böyle yağmur yağdıkça kızlarımda dahil korkuyoruz. Şimşek, yıldırım, dolu, sel … 🥺 Rabbim hayırlı yağmurlar versin inşallah 🤲
Fitolmaya Deletedmom_75 evet evet öyle . Bizim geçen sene bu zamanlar köyde yağmur duasına çıkılmıştı tarlalar için. Bu sene de selden yağmurdan zarar görüyormuş 🥺
Ecemnurmom Fitolmaya vala ben geleceğin sanmıyorum bay bay kemal baharlar gelecek dedi ama onun yüzünden baharda gelmiyor 😂😂
CennetKapim Fitolmaya Mamak ve Keçiören de sel olmaz inşallah. Ankara’ya yağmur yağdı mı oralar çok kötü oluyor. Allah dışarda kalana yardım etsin. Haziran sonuna kadar böyleymiş.
CennetKapim Fitolmaya Aşağılarda oturmuyorsunuz iyi ki. Rabbim afetten korusun. Yağmura çok ihtiyacımız var aslında ama 5 saatte yağacak yağmur 5 dk da yağınca olanlar oluyor.