Merhaba güzel anneler. Anne sütü almıyor kızım ekgıdaya 5. Ayda başladık tadımlarla .şimdi günde iki öğün ek gıda alıyor ama tok tutuyor galiba süt (formül mama)içimi azaldı. Gündr bazen 4 bazen 5defa besleniyor gece dahil. Ortalama içtiğinde 120 ml içiyor. Yani normalmi bu yetiyormudur içtiği süt gelişimi için. Hala önemli olan besin anne sütü ve formül mama old için. Bu ek gıda yüzünden süt içimi biticek vitaminsiz kalır diye üzülüyorum . Bu dönemde olan ve yaşayan anneler sizin bebekleriniz nasıldı?