Kızlar 3 gün adetim gecikti.. Ama adet olacak gibi iki gündür ağrı var kasıklarım da olamıyorum.. ve iki gündür başım dönüyor böyle tansiyonum düşüyor gibi. Elim ayağım tutmuyor başım uyuşuyor gibi sanki ayağa kalkmaya dermanım yok. Tansiyonum düştü sandım tansiyonum düşünce de böyle oluyorum ama tansiyonumu da ölçtüm normal çıktı. Hamilelikten şüphelenmeye başladım adetim de gecikmeye başlayınca.. Bu tarz şikayetler yaşayıp hamile olan var mıydı?