Senbenimmucizem Şu an salgın hastalık mış dün doktora götürdüm bir sürü ilaç ve antibiyotik verdiler lütfen evlatlarımıza çok çok dikkat edelim neler çekiyoruz dile geldi çocuğum resmen gözümün içine bakıyo annem diye ağlıyo herkesten dua bekliyorum 😔😔😔
Elika00 Senbenimmucizem canım bizde atlattık. Hava vermeyi ihmal etme sakın. Doktorun söylemiştir zaten ama en ufak bir farklılıkta hemen doktora götür çok çabuk ilerliyor burnunu sürekli temizle havasını ver iyi olur inşallah sağlıklı olsun bebekler 🙏🙏🙏
[silindi] Senbenimmucizem biz üç buçuk aylıkken geçirdik 1 hafta hastahanede yattık sıvı alımına çok dikkat edin bide reflor kullandık her gün bir şase çok faydasını gördük bir hafta serum bağlı olduğu için sıvı alımınını doktorlar takip etti evde gerçirmemize müsaade etmedi doktorumuz daha çok küçük olduğu için çook geçmiş olsun
Senbenimmucizem [silindi] bizi yatırmadı hastaneye susuzluğu yok dedi inşallah ilerlemez atlatırız çabucak
Irmakmelegim Senbenimmucizem aşısı bebekler çok daha zor anlatıyor ne yzkki rotayı çok geçmiş keşke yaptirsaydiniz
Catlakbiranne Senbenimmucizem Çok geçmiş olsun korkmayın 2 kez geçirdik çok ağır bir süreç ama geçiyor 10 günde Evet bu süreçte zayıflıyor biraz çocuk Size tavsiyem sık sık az az beslemek Başka da pek yapacak bir şey yok reddetse bile gerekirse emiyorsa eğer sağın ve şırıngayla besleyin
Milena17 Neden aşı yaptırmadınız perişan oluyorlar hastanede ilaçla Ben doktorum ne derse yaptırıyorum hepsini
Cagmer Milena17 belki durumları yoktur özel aşı sonuçta lütfen daha hassas davranalım kimse çocuğu hasta olsun istemez.
Milena17 Cagmer valla benim durumum olmasa çocuk yapmam çok net. Çocuk çok masraf e dünyaya getiriyorsan da çile çekmesi için değil mutlu güzel bolluk içinde yaşaması gerek benim fikrim böyle
Senbenimmucizem Cagmer çok haklısınız durumum olsa zaten yaptırırdım çocuğumun hasta olmasını istemem
Elifadaannesi Milena17 herkes kendince güzel hayat sunmak ister ve dört dörtlük olsun ister ama bazen imkanlar el vermez imkanım yok diye de hiç evlat sahibi olmamakta olmaz 1 tane bile olsun ister bence
Conca02 Milena17 Durumu kötü olanın anne olmaya hakkı yok mu ? Biz de 3 kardeşiz sefalet içinde büyüdük şuan hepimizin mesleği var.İyi ki bu dünyaya gelmişiz.Bize bu yaşam hakkı sağlanmış.Şuan benim de evladım var elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.Bence maddi durumu değil de Anne olmayı hak eden herkes anne olmalı diyorum.
Senbenimmucizem Elifadaannesi evet durumumuz yok diye anne baba damı olmayalın parası olan konuşuyo herkesin anne baba olmaya hakkı var
Senbenimmucizem Conca02 aynen öyle çok güzel konuştunuz durumu olmayan anne olamıycakmı bu dünyada herkesin anneliği tatmaya hakkı var