Kızlar 112 ti aradım kendi doktorumuzu aradım hastanenin acilini aradım. Ancak şunlar olursa getirin birşey yapamayız Şuan diyorlar.
Oğlum dolven içmiş şişe yarımdı birazını dökmüş birazını içmiş. Ben kusturdum çıkarttı. Kendi doktorumuz 3 ölçek kadar içebilir sorun yok dedi.
2 yaşında oğlum. Başına gelen bilen eden var mı?
6-7 kere fışkırır tarzda kusması gerekir getirmen için dedi doktorlar.