Bence geçmez. Yiyecekleri aşırı tüketmedikten sonra. Doktorum da geçmez demişti . Bebek bağırsakları geliştikçe o gaz olur. Bazı bebeklerde fazla bazı bebeklerde az olur. Yeni dünyaya gelmiş bağırsak florası gelişecek vs demişti. Ben acı tatlı her şeyi yedim hiç kısmadan. Gaz sadece üşüttüğümde oldu, bir de bir akşm canım çekmişti 3-4 tabak piyaz yedim. O gece zor oldu 🤔