Bebeğim 20 günlük yaklaşık 2 haftadır pisigi var bez olarak sleepy natürel kullanıyorum ıslak mendil olarak yine sleepy kullannıyodum pisikten sonra bırakıp ıslak Bebek havlusu kullanmaya başladım yine aynı zamanda sudocrem ve doktorun tavsiyesiyle her alt değiştirmede zeytinyağ sürüyorum başta sivilce gibiydi ve çok fazlaydı zamanla döküldü kabuk oldu ama kızarıklığı bir türlü geçmedi varmı aynısını yaşayan ???