Merhaba hanımlar,
7.5 aylık kızım doğdugundan berı sol eli hep yumruk seklınde ama nesnelerı tutarken kavrarken bir sorun yok nesnelere uzanırkende elini kullanıyor sadece normal zamanlarda hep kapalı yumruk sekılde tutuyor boyle bı durum basına gelen var mı alkıs ypmayı ogrendı fakat yaparken bıle sol elı yumruk seklınde alkıs yapıyo