minikkizim Kızlar bugün 1 hafta oldu doğum yapalı hala aşırı kanamam var hissediyorum aktığını 2 saatte ped dolmuş oluyor normalmi bu kadar olması acaba
Rubab_Mommy minikkizim 1 hafta daha çok yeni.Bir süre sonra azalıcak.Kişiden kişiye değişiyo kanama süresi.Bende 30cu gün kesilmişdi
Melovealp Merhaba öncelikle hayırlı olsun evladınız,sizede geçmiş olsun.1 hafta çok yeni benim ilk 2 hafta nerdeyse yoğun sürdü azala azala günlük pede dönmüştüm 40 günde bitti.2 buçuk ay oldu sezeryan doğum yapalı daha kanama yok